onsdag 14. september 2011

Kul stämpel

Ikväll har jag varit på nybörjarkurs i kortlagning, kände att jag kanske inte borde gått på nybörjarkurs men jag fick i alla fall lite nya tips som jag tar med mig. Till exempel så kan man snurra upp blomkvisten så att det blir fint pynt istället för att gömma den under ett papper.
  1. Craft your passion - F-word (flowers)
  2. Papertake Weekly - Things With Wings (the text "Women are angels, but when someone destroys their wings, they fly on a broomstick - no one can say that they are not flexible ...")
  3. Creative Inspiration - Anything goes
  4. Scrapperiket - punch/dies

4 kommentarer:

  1. Wow a gorgeous card hun! Thanks for playing along with our Anything Goes Challenge at Creative Inspirations Wednesday's Challenge Blog this week! xxx

    SvarSlett
  2. Ja det er alltids noe man lærer på kurs og desse snurrene er veldig dekkorative :)
    Tusen takk for at du deltar.
    Unni på Scrapperiket

    SvarSlett
  3. Beautiful.Love the colours.Thanks for joining us at Craft Your Passion. Hope to see you again next week :D
    Lisa x

    SvarSlett
  4. Fabby card! :)

    Thank you for joining at Creative Inspirations :)
    Hugs,
    Karita

    SvarSlett