tirsdag 6. september 2011

Snart ska det firas

I höst firar jag och min man 10 års jubileum, tänk att vi snart varit tillsammans i 10 år! Och lite senare ändå firar vi vår första bröllopsdag, pappersbröllop. Tänker att jag får göra något i papper till honom ;)

På grund av roliga utmaningar har jag redan gjort ett kort till vår 10 årsdag, och jag blev jättenöjd! Publicerar det här eftersom min man ändå inte vet om denna bloggen.
  1. Creative inspirations - sketch
  2. Craft Your Passion - Anything with a Twist "flowers"
  3. Just Magnolia - Anything with circle and magnolia stamp
  4. OLLCB - Anniversary

5 kommentarer:

  1. A wonderful card hun! Well done with my sketch :) Thanks for playing at Creative Inspirations Wednesday's Challenge Blog! xxx

    SvarSlett
  2. gorgeous flowers and card, thanks for sharing with us at craft your passion and good luck, hope to see you again, Gaynor DT :)

    SvarSlett
  3. Hi sweetie this is gorgeous love this image, fab colours too,thanks for joining us at JM/HS hugs pops x x x

    SvarSlett
  4. I love your layout, Annika. And the colour combo is great too.
    THanks for joining us at Ooh La la with your lovely Anniversary cretion; we hope to see you again soon x

    SvarSlett
  5. love your card. thanks for joining us at OLLCB this week

    SvarSlett